• Show Image
  • Show Image
  • Show Image
  • 04bright
  • Show Image
bluebar
 MUCHICARD 
מידע וכללי שימוש בכרטיס
 
CardSample
 
 
איך נרשמים למועדון ומה העלות ?
עלות הכרטיס - 119 ש"ח חד פעמי עם תוקף של שנה. לחצו כאן להרשמה
 
כמה עולה להאריך את התוקף ?
ניתן להזמין מראש תוקף של שנה וחצי בעלות נוספת של 30 ש"ח. הארכת כרטיס לאחר הנפקתו בעלות של 10 ש"ח לכל חודש הארכה (מינימום 6 חודשים, תתאפשר הארכה פעם אחת בלבד). לשם כך יש ליצור איתנו קשר - לחצו לפייסבוק של מוציקארד 
 
איך מקבלים את הכרטיס ?
הכרטיס ישלח אליכם במייל, תוכלו להציגו מתוך המייל, מתוך הגלריה במכשיר, לשלוח אותו בוואטסאפ וכו
 
איפה אפשר להשתמש בכרטיס ?
בתפריט בצד ימין תוכלו לראות את מאות בעלי העסקים בישראל, דרום אמריקה ומרכז אמריקה אשר עובדים עם המועדון, בדקו מדי פעם לעדכונים ובעלי עסקים חדשים
 
איך משתמשים בכרטיס ואיך מקבלים את ההנחות ?
רצוי לברר עם בעלי העסקים מה המחיר שלהם טרם הצגת הכרטיס, בעלי העסקים נדרשים לתת לכם את ההנחה מהמחיר הזול ביותר שקיים ובהזמנה ישירה דרכם. ניתן לבדוק את המחיר בווטסאפ, בקבלה, באתר הבית של העסק או באתר בוקינג. חובה להציג את הכרטיס טרם קבלת השירות או הצק אין בהוסטל. מצאתם מחיר זול יותר והעסק מסרב לתת הנחה ממחיר זה ? דווחו לנו - לחצו לפייסבוק של מוציקארד 
 
האם יש הגבלות בכרטיס ? חשוב לקרוא !
ההנחה היא למחזיק הכרטיס בלבד. הזמנת השירות חייבת להיעשות ישירות דרך בעל העסק ולא דרך מתווכים. הזמנת לינה דרך בוקינג או הוסטלוורלד נחשבת לתיווך ולכן בעל העסק לא יתן הנחה במקרה זה. שימו לב שבמסגרת ימים מיוחדים כגון סילבסטר, השנה החדשה מה 26.12 עד ה 2.1 והקרנבל שזו תקופת שיא עבור הוסטלים - לא תינתן הנחה
 
מה לגבי כפל מבצעים ?
בחנויות ציוד המטיילים בהתאם למדיניות החנות ובכפוף לאישורה, ניתן יהיה לממש את הנחת הכרטיס באם היא גבוהה מהנחת המבצע. בשאר העסקים ההנחה תמיד מהמחיר הזול ביותר שקיים אלא אם כן צויין אחרת.
 
אם הזמנתי באתר בוקינג או דרך תיווך ?
בדקו אם אפשר לבטל את ההזמנה באתר המתווך ולפנות ישירות לבעל העסק. אם הזמנתם בבוקינג או אתר דומה והנכם מתכוונים להאריך את השהות בהוסטל באמצעות המוציקארד, חובה לתאם זאת מול ההוסטל ובכפוף לאישורו, לכן כדאי מאוד להזמין ישירות ולא דרך מתווך.
 
מה אם העסק לא מכבד את העסקה ?
בדקו בפרסום בעסק את שם הבעלים או המנהל ופנו אליו או בקשו מהעובד לפנות לבעל העסק. אם עדיין העסק לא מכבד את ההנחה עליכם לפנות אלינו ולעדכן אותנו. בעל העסק יחוייב לכבד את העסקה או שהוא יוסר מהמועדון.
 
מה אם אני לא מרוצה מהשירות או המוצר שקיבלתי ?
כרטיס המועדון מעניק הטבות והנחות בעסקים שקהילת המטיילים שלנו המליצה ועם דירוג גבוה באתרים בוקינג וטריפאדוויזור, אולם אינו אחראי לטיב השירות ואיכות המוצר. מוציקארד יעשה כל שביכולתו להביא בעלי עסק איכותיים ובעל עסק שיספק שירות לא טוב או איכות מוצר ירודה יוסר מהמועדון.
 
נרשמתי וקיבלתי את הכרטיס, האם ניתן לבטל את ההרשמה ?
כרטיס חבר מוציקארד הינו מדיה דיגיטלית לכן מרגע קבלת הכרטיס לא ניתן לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי. הנחיה זו בהתאם לחוק החזרת מוצרים.
 
אתם מוזמנים לפנות אלינו בפייסבוק מוצילר בכל שאלה
MuchiPhone

01bright

 

Utopia & Relaxation

Fun & Extreeme

Treks & Adventures

Parties & Nightlife